Garantijos ir grąžinimas


Garantija:

Siekiant sėkmingo ir ilgalaikio prekės eksploatavimo, visada prašome įdėmiai perskaityti ir vadovautis bendromis produkto naudojimo ir gamintojo pridedamomis instrukcijomis. Produkto gamintojo naudojimo instrukcija bus pridėta prie kiekvieno įsigyto produkto, taip pat kaip ilgai Jums jūsų įsigyta prekė tarnaus priklausys nuo jūsų žinių ir įgūdžių. Jei perskaičius instrukciją nesate tikri, kad tinkamai viską supratote, visada galite kreiptis kontaktų puslapyje nurodytais kontaktais.

Garantija neteikiama jeigu:

  • Yra mechaninių įrangos pažeidimų;
  • Prekė grąžinama be pirkimo dokumentų;
  • Gedimas atsirado netinkamai eksploatuojant, transportuojant ar prižiūrint produktą, neatsižvelgiant į gamintojo instrukcijas, taip pat dėl šalčio, drėgmės, skysčių ar karščio;
  • Prekės defektai atsirado dėl savaiminio nusidėvėjimo.

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Jei Pardavėjas neturi galimybių pašalinti gedimo, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma.

Grąžinimai:

Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

Sąlygos:

  • Prekė gali būti grąžinama per 14 dienų nuo prekės gavimo datos (punktas netaikomas grąžinant gamykliškai brokuotą prekę);
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (punktas netaikomas grąžinant gamykliškai brokuotą prekę);
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (punktas netaikomas grąžinant gamykliškai brokuotą prekę);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gautos Pirkėjo;
  • Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota;
  • Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų grąžinimą mums.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Grąžinant prekes pirkėjas pristato prekes į Pardavėjo buveinę savo sąskaita.

Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neįskaitant kainos už pristatymą.

Dalintis: