Kolekcijos
UAB „Ottensten“ Lietuva
Danijos kapitalo įmonė UAB „Ottensten“ Lietuvoje veikia nuo 1995 metų. Pagrindinė įmonė įsikūrusi Danijoje. Jos antrinės bendrovės išsidėsčiusios Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje ir Ukrainoje. UAB „Ottensten“ prekiaujama produkcija orientuota į gamybos sektorių.
Pagrindinė visos grupės veikla yra prekyba kalimo medžiagomis, tvirtinimo detalėmis, sandarinimo medžiagomis, kompresoriais ir įrankiais, bei šių prietaisų aptarnavimo paslaugų teikimas. Kiekvienas filialas turi prekių ir paslaugų grupę, kuri yra pritaikyta būtent tos šalies rinkai. Ilgą laiką visa įmonių grupės veikla iš esmės buvo orientuota į medienos (baldai, paletės, langai, kitas medienos apdirbimas) pramonę. Šiuo metu veikla plečiama statybų sektoriuje.
Turite klausimų?
Dažnai užduodami klausimai
Kokie yra pristatymo būdai ir sąlygos?
Kokie yra pristatymo būdai ir sąlygos?
Prekes galima nemokamai atsiimti bet kuriame iš trijų filialų (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje); pateikite užsakymo numerį ir asmens tapatybės dokumentą.
Nemokamas standartinis pristatymas Lietuvoje užsakymams, kurių vertė viršija 100 €.
Standartinis pristatymas kurjerio paslauga DPD (1–2 darbo dienos, priklausomai nuo prekių atsargų), o dideli ar negabaritiniai daiktai – PARNASO.
Kur yra fizinės parduotuvės ir kokios jų darbo valandos?
Kur yra fizinės parduotuvės ir kokios jų darbo valandos?
Vilnius: Vikingų g. 5, LT-02189 (Pn–Ket 8:00–17:00, Pen 8:00–16:00)
Kaunas: Draugystės g. 13A, LT-51225 (Pn–Pt 7:00–16:00)
Klaipėda: Tilžės g. 60-7, LT-91108 (Pn–Ket 8:00–17:00, Pen 8:00–16:00)
Kaip susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba?
Kaip susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba?
Klientų aptarnavimo skyrių galite pasiekti telefonu +370 685 11600 arba elektroniniu paštu parduotuve@ottensten.lt.
Dėl problemų, susijusių su užsakymais internetu (pvz., negautas patvirtinimas), taip pat galite rašyti adresu eprektyba@ottensten.lt.
Kokios yra garantijos ir grąžinimo sąlygos perkant Ottensten?
Kokios yra garantijos ir grąžinimo sąlygos perkant Ottensten?
Garantija: Laikykitės gamintojo instrukcijų. Garantija negalioja, jei produktai yra sugadinti, netinkamai naudojami, grąžinami be pirkimo įrodymo arba nusidėvėję dėl įprasto naudojimo. Garantinis remontas atliekamas per 14–21 dieną arba per 45 dienas, jei reikia importuoti detales.
Grąžinimas: Produktus galite grąžinti per 14 darbo dienų nuo gavimo (išskyrus gamybos defektus turinčius produktus) originalioje, nepažeistoje pakuotėje, nurodydami produkto pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį. Grąžinimo išlaidas padengiate Jūs; grąžinama suma neapima pradinių siuntimo išlaidų ir pervedama į Jūsų banko sąskaitą, jei nesusitarta kitaip.